Kom hem med massor av ny energi

Jag har haft en jättebra helg, träffade mitt syskonbarn som är 2 veckor gammal för första gången och konstigt nog känns det som hon funnits i mitt liv hela tiden. Direkt efter att jag blivit hämtad vid tåget åkte vi och köpte pizza som vi åt hemma, två timmar senare gick vi till mitt syskons granne som hade lagat massor med libanesisk mat och umgicks med henne och en vän till henne. Resten av tiden tog vi det lungt hemma hos mitt syskon med dennes partner (som varit en nära vän till mig i över 10 år) och deras två barn. Jag hjälpte föräldrarna med den minsta så de fick vila lite och så städade jag i köket så de slipper tänka på det. Det var en jätte härlig helg och jag fick massor av energi, var dock väldigt trött igår på tåget hem, satt och blunda nästan hela vägen men jag somnade aldrig (har svårt att sova på tåg, flyg, i bilar osv.). Träffade förresten också en gammal gemensam vän jag och mitt syskon har, träffade henne snabbt på min födelsedagsfest men innan det var det flera år sen vi träffades.
 
Jag började min sockerfria vecka idag, fast det blir nog inte en hel vecka för jag kom på att jag får besök i helgen och då kanske jag inte helt kommer kunna undvika socker, men jag kommer absolut se till att det inte blir mycket socker. Sånna här veckor ska det bli fler av! I morgon tänkte jag eventuellt träna på gymmet, vill komma igång nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0