Lördag

Vaknade vid 09.45 och kollade ut genom fönstret och såg massa snöflingor falla mot marken, "men det ska ju bli vår snart" tänkte jag. Snöandet har dock nästan helt slutat och eftersom det är blött på marken har det mesta smält bort. Har nu ansökt om ledigt vecka 28-30 i sommar och jag tror denna sommar kan bli en bra sommar, jag ser fram emot den mer än jag normalt brukar i alla fall. Jag har länge inte tyckt speciellt bra om sommaren, vintern är min årstid.
 
I kväll ska jag på min kollegas avskedsfest, innan jag ska dit tänkte jag ta tag i att tvätta och städa hela lägenheten. Akvariet är precis rengjort och nytt vatten har hällts i. Nästa helg åker jag bort lördag-söndag och jag har fler små resor inplanerade de närmsta månaderna, det är dags att ge sig ut i livet igen helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0