Match på elitnivå

Vad kul det var att titta på matchen! Flera som spelar i laget har jobbat på mitt jobb och några har jag träffat på fester eller andra sammankomster så det var roligt att se hur otroligt duktiga de är. De spelar på elitnivå och tränar 6 (!) dagar/veckan och lägger ner flera timmar varje dag på träningen, det är imponerande.
 
Efter att ha sett alla dessa vältränade tjejer och deras passion för sporten känner jag verkligen att jag vill komma igång med min träning igen, vet dock inte om jag kommer kunna löpa lika ofta som förut eftersom jag har problem med ett knä men det finns massa andra träningsformer man kan syssla med. Blir kanske ett gymkort nästa månad?
 
Känner mig inte alls peppad för att jobba i morgon, hade gärna haft en dag till ledigt. Kom dock precis på att jag ska träffa Anders på tisdag så då känns det lite lättare, något att se fram emot. Ska sätta mig och skriva ner några saker som jag vill ta upp med honom så jag inte glömmer när jag är klar vid datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0