Ny familjemedlem

Kära måndag, varför är jag så trött när jag haft det så lungt och skönt i helgen och haft massor av tid att vila? Arbetsdagen flöt dock på i extremt bekväm fart så det har varit en bra dag på så sätt.
 
Efter jobbet cyklade jag till stan med en kollega och vi satte oss på en restaurang och åt. Det var en sån dag i dag då jag hade lust för det. På lördag har hon avskedsfest för hon åker till Sydamerika i hela 3 månader!
 
Veterinären har inte ringt än, jag har inte ringt dit och frågat heller. Jag kan känna att jag inte orkar veta egentligen, jag vill leva i ovissheten, men ändå inte. Jag slutar 14.45 i morgon så jag ringer veterinären när jag kommer hem, vill nog inte höra provsvaren när jag är på jobbet.
 
Igår bara några minuter efter att jag skrev inlägget så föddes mitt andra syskonbarn. Barnet har fått ett namn som jag föreslog att deras första barn skulle heta i mellannamn och för ett tag sedan berättade föräldrarna att de ville att jag skulle bli gudmor. Det är en stor ära måste jag säga. Jag har fått se många bilder på barnet och jag verkligen smälter, längtar efter att få träffa och mysa med den nya familjemedlemmen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0