Paketavi

I går fick jag en paketavi för att hämta ut paketet med alla papper från trafikverket, om jag räknat rätt så är det över 300 papper! Att man låter en sån person ha körkort är för mig en gåta, Sverige är bra på många sätt men ibland så måste man förstå att någon kommer dö för att han ska få ha sina rättigheter... vilka jag egentligen tycker är förbrukade. Han är falig, både i trafiken och i samhället. Varför ser ingen det? Han manipulerar sig fram i livet, det är väl det. Det blir intressant att se vad det står i de där papprena. Eftersom paketet hamnat i staden jag är kvarskriven i (som det alltid gör när man har kvarskrivning) så tar det tid innan jag får tag i det, men förhoppningsvis har jag det nästa vecka.
 
Snart ska jag ta mig iväg till affären och handla mat, lagret med matlådor i frysen börjar ta slut så det är dags att fylla på. Bland annat ska jag göra vegetarisk tacogratäng och vegetarisk paj men med en annorlunda botten (sojamjöl och kesella).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0