Samband med mitt besök?

Fick ett samtal om att någon kastat in en sten genom ett fönster i mitt syskons hus där jag var i helgen. Jag vet inte om det var igår eller idag men det är väldigt konstigt att det händer precis när jag varit där. Jag vill nästan inte veta när det hände, jag vill inte att det ska ha något samband med att jag var där nu när jag äntligen börjat känna mig fri och känner glädje inför att åka till min gamla hemstad. Jag blir såklart orolig, stenen var stor och kastades mot soffan där någon precis suttit. Det kan ha varit en slump, att några ungdommar gick förbi och ville jävlas men vi vet inte. Vad tror ni? Vad säger er magkänsla? Jag har ingen aning, kan det vara en slump och jag bara råkade ha varit där innan? Eller fick Han på något sätt reda på att jag var där? Hur isåfall? Känner mig både arg och ledsen, det får bara inte ha något med mitt ex att göra, jag vill vara fri och historien med honom måste få ett slut. Jag vill inte att min familj ska utsättas för fara, speciellt inte när det är små barn inblandade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0