Tågresa väntar

I morgon går tåget vid 10 och på söndag kommer jag hem vid 19, känner redan nu att helgen kommer gå alldeles för snabbt och sedan är det fem arbetsdagar till tills man får ledigt igen. Måste peppa mig själv! Får inte tänka sådär för då blir allt så jobbigt... har gymmet att se fram emot på tisdag och på måndag kör jag igång med sockerförbudet, ska bli skönt att äntligen ta tag i de dåliga vanorna som kommit tillbaka. Min motivation kommer hållas uppe av att jag ska vara gudmor på ett dop som antagligen blir av i maj och då vill jag ha en frisk tränad kropp som jag är nöjd med, utmaningen är alltid att sedan hålla det och inte "tjocka upp sig" igen. När jag tränade som mest för ett tag sedan vägde jag 54,9 kg och kände mig stark och frisk, nu väger jag nog 58-59 kg och den vikten trivs jag aldrig med, jag är kort och fettet fördelar sig illa vid den vikten. Det är så skönt att jag har en på jobbet som jag pratar träning och kost med nu, blir så sjukt peppad av våra samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0