AB och M på besök

AB och M har varit här och vi hade det jätte mysigt. AB kom vid 16.45 men jag och M träffades 15.40 för att kolla på kattbur till veterinärbesöket imorgon eftersom jag inte har någon, köpte en jättefin bur som är svart och korallrosa. Jag bjöd AB och M på tomatsoppa med lite plock till bestående av crostini, tomat, mozzarella, avokado och hummus, myntayoghurt och tunnbröd. Hur gott som helst och gästerna älskade det! Till efterätt blev det te med morotskaka och den tyckte de var fantastisk. Succé med andra ord för att överdriva det lite haha.
 
Annars har jag inte gjort något speciellt idag, städat, handlat mat och sminkat mig. Jag är väldigt intresserad av smink som jag skrivit tidigare, allt man kan göra med det och hur man kan skapa med hjälp av det. Jag har läst och kollat på många klipp om hur man skuggar och highlightar ansiktet eftersom det kan se ganska platt ut när man lagt på foundation så jag övar mig på tekniker varje gång jag sminkar mig och jag tycker det är skit kul.
 
Tjejen nedan tycker jag förklarar det enkelt och hon har andra mycket bra klipp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0