Briljant idé

Fick i lördags den briljanta idén att jag skulle lägga upp lite komvux böcker till försäljning på nätet eftersom dom bara ligger och tar plats. Igår fick jag 3 böcker sålda och eftersom det gick så snabbt och smidigt fick jag blodad tand och la upp mitt keyboard till försäljning eftersom jag inte använt den på över 1 år och då jag bor litet har jag inte plats för sånt jag inte använder. Tog kanske 1 timme så hörde en kvinna av sig och sa att hon var jätte intresserad eftersom hennes son hade börjat spela piano och idag efter jobbet träffade jag henne. Lättförtjänta pengar måste jag säga! Tror jag ska lägga undan de 1.250 kronorna tills jag ska köpa ny cykel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0