Disneys film Frost (Frozen)

Igår efter jobbet blev jag hembjuden till en kollega, tänkte att det kunde vara kul att göra något annat än att bara sitta hemma även fast jag egentligen hade lust att åka hem. Vi mötte upp en annan tjej som sommarjobbade på företaget jag jobbar på förra sommaren och vi gick förbi mataffären innan vi åkte hem till kollegan. Vi kollade på Disneys film Frost som var sååå bra och fin! Kommer nog kolla på den igen för den var verkligen något speciellt.
 
Kom hem vid 22-tiden igår och somnade sent så jag var riktigt trött imorse, orkade knappt gå upp. Min ena katt som väntade på mat tröttnade på att jag aldrig gick upp (låg kvar i 30 minuter i sängen) och bet sönder sladden till mobilladdaren haha, som tur var fick jag en laddare av en kollega som hade flera likadana hemma.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0