En Anders i "riktiga livet"

Blev en promenad på över 1 timme igår, det var riktigt skönt. Det var kallt ute men jag var bra klädd, kanske lite för bra (svettades som en galning efter ett tag). Ska försöka ta mig ut på en promenad imorgon också. Idag cyklade jag till och från stan så jag har fått en liten dos motion idag också.
 
Var hos Anders idag, pratade om att jag känner att jag sitter fast. Jag kommer inte framåt. Livet har liksom stannat upp. Vi bestämde att vi ska börja träffas mer sällan för jag tror en anledning till att jag inte riktigt tar tag i att knyta fler kontakter är att jag är så bekväm med att gå dit, men jag måste hitta en Anders i "riktiga livet". Eller snarare flera Anders... jag vill hitta vänner som förstår mig, som jag kan lita på och prata om sånt som man bara kan prata med nära vänner om.
 
Har lust att skriva så mycket mer idag men jag är så himla trött, känner hur jag måste kämpa för att hålla ögonen öppna... sängdax snart med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0