Hoppet är det sista som lämnar en människa

Var så skönt att prata med Anders idag, känns mycket bättre nu och jag har fått ett annat perspektiv på det hela. Det är är jobbigt med veterinärbesöket imorgon men jag känner mig starkare. Klockan 15.00 ska vi dit, håll tummarna för att hennes lever ska se bra ut. Jag har lovat mig själv att sjänka pengar till två olika organisationer som tar hand om hemlösa hundar respektive katter som oftast haft det tufft bara allt går bra imorgon så att de pengarna finns. Mår mina djur bra vill jag hjälpa de som inte har det lika bra. Imorgon är det 6 månader sedan min hund/familjens dog. Den 10 juli 2013 var en riktigt tung dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0