Ovanligt fullspäckad lördag

Somnade tidigt i fredags kväll, var så trött efter en jobbig arbetsdag. Vår avdelningschef mådde dåligt och var så stressad i torsdags att han var tvungen att gå hem och det har skapat lite kaos på jobbet. Börjar han inte stressa ner snart och att andra får ta över vissa av hans ansvarsområden kommer han definitivt gå in i väggen eller få en hjärtinfarkt.
 
I går efter frukost städade jag lägenheten (även ordentligt under soffan och skakade vardagsrumsmattan), sedan gjorde jag mig i ordning och tog bussen till stan för att köpa lite saker jag behöver. Eftersom jag ska på två stora fester nästa helg gick jag och letade efter kläder till det igår, tänkte ha kostymbyxor och sedan får jag se vad jag har till det, men alla byxor jag hittade satt riktigt illa. Vid 13.45 träffade jag J och tog en sallad på vanliga cafét, när vi var klara där följde J med mig till Sisters där jag hittade jättefina kavajbyxor, de var dyra men satt perfekt så dom var värda priset. På MQ hittade jag en vit skjorta som jag kanske har på mig tillsammans med en kostymjacka, men jag får se.
 
Jag kom hem vid 18 och fick ett sms från en kollega som ville att jag skulle följa med på inflyttningsfesten en annan kollega hade i går. Jag hade egentligen bestämt mig för att inte gå men när jag fick smset tänkte jag att jag lika gärna kunde vara där nån timme och sedan åka hem. Jag måste börja göra annat än att bara sitta hemma, jag har pratat mycket om det med Anders, jag måste förändra mitt sätt att leva för att få det jag vill ha i livet. Men istället för att gå hem efter nån timme slutade det med att jag kom hem vid 02.30 från krogen. Kände att det var en sån där kväll då jag hade lust att följa med dom ut. Sov dock jätte dåligt i natt vilket har varit jätte jobbigt, kände liksom aldrig att jag riktigt somnade eller sov speciellt djupt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0