Armbandet

En efter en går kollegorna hem från jobbet, de är förkylda, har ont i halsen, känner sig hängiga och har feber. Jag har inte varit sjuk på 2 år och jag hoppas verkligen att jag inte blir sjuk nu med tanke på att jag ska bort i helgen! Jag har inte känt mig helt hundra i dag men det kan bero på att jag la mig för sent i går, pratade med M i telefon lite för länge. Eftersom vi är underbemannade på jobbet så har jag fått vara på en annan avdelning både i fredags och idag, men i morgon hoppas jag på att få göra mina vanliga arbetsuppgifter för det är det jag trivs bäst med.
 
Förresten så har jag äntligen mitt pandora-armband! Herregud vad det har krånglat. Eftersom jag ville ha armbandet med karbinlås istället för vanliga låset så fick de beställa armbandet men det blev fel hela tiden, först var det för litet, sedan var det sönder, tredje gången var det för stort och fjärde gången då var det helt slut och gick inte att få tag på (eftersom den låsningen på armbandet var utgående). Tillslut blev det de vanliga armbandet, om jag ändå hade tagit det från början hade jag sluppit vänta 1 månad! Men nu har jag det i alla fall, bättre sent en aldrig, och nedan är en bild på de charms jag har. De två till vänster köpte jag i lördags, det var 30% rea på dom så jag slog till. Dett finns charms i olika prisklasser så man väljer själv hur mycket armbandet ska kosta och hur många man vill sätta på armbandet.
 
För att hitta Pandoras produkter kan ni gå in här; http://www.pandora.net/sv-se/
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0