Provsvar

Veterinären ringde nyss för att ge svar på de första blodproverna och jag hörde direkt när hon skulle säga det att det var något som inte var helt 100% bra, man hör det direkt när någon tar en paus innan de ska säga något jobbigt för annars flyter det bara på. Min katts levervärde var inte så bra, hon ska egentligen ha ett värde på 130 men hade 234, men veterinären sa att det andra värdet som hänger ihop med det var helt normalt så då finns det goda chanser att det inte är något jätte allvarligt. Behöver jag säga mer än att mitt hjärta håller på att gå sönder och att jag fick bita mig i läppen för att inte börja gråta? När jag la på forsade tårarna och alla möjliga tankar far runt i mitt huvud... tänk om jag snart bara har en katt och att jag förlorar min bästa vän. Jag vet inte hur jag ska klara de här tankarna, jag får försöka tänka positivt, inte skapa katastrofscenarion i huvudet som jag är så bra på.
 
Men, jag är så himla rädd.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0