Söndag

Gick upp och åt frukost vid kanske 10 men sedan gick jag och la mig i sängen igen, läste lite och somnade en stund. Gick upp igen vid 13-tiden för att göra lunch, blev tomatsoppa med pastaskruvar, även lite hummus med tunnbröd. Jag är så trött, skulle kunna ligga i sängen hela dagen men då får jag det jobbigt i natt. Ska gå till mataffären lite senare och handla så jag kan göra storkok och frysa in, på köpet får jag lite frisk luft också.
 
Om några timmar går lånetiden på e-böckerna jag lånat ut och jag kan låna nya! Economista har jag varit nyfiken på så den tänkte jag läsa, synd att Sockerbomben - i din hjärna inte finns att låna för den skulle jag verkligen vija läsa men jag får kanske köpa den istället. Skönlitteraturen får nog vänta tills jag är sugen på att läsa en sådan bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0