Tillsammans

Gick och la mig för sent igår, klockan vet jag var minst 1 på natten innan jag la mig i sängen och imorgon jobbar jag... men jag ställde väckarklockan på 09.15 så jag har varit vaken sen dess så jag hoppas att jag är tillräckligt trött för att somna tidigt ikväll. Har lust att ge mig ut och springa, var 2 månader sen sist och det skulle vara intressant att se hur mycket jag orkar nu. Men jag får se hur jag gör, kanske blir en lång promenad istället. Gick i alla fall upp 09.15 och gav katterna mat men la mig sedan i sängen igen och låg kvar där till ungefär 12, min äldsta katt hoppade upp i sängen och la sig precis brevid mig och därför låg jag kvar så länge (det är inte alltid hon vill ligga så nära). Det känns som hon förstår att jag behöver henne, hon ger mig tröst och lycka när allt bara känns svart. Igår när jag vaknade såg jag att hon satt på min ena huvudkudde och kollade ner på mig vilket gav mig ett stort leende på läpparna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0