Besöker familjen

Just nu sitter jag på tåget, ska träffa min familj och vara där till på söndag. Ska bli kul att träffa mina syskonbarn och umgås med mina syskon, med dom känns allt som vanligt, som om de senaste åren inte hänt. En dag kanske jag flyttar närmare dom men nu trivs jag bra i "min" stad, jag har ju nästan allt där.

Jag har inte haft några fler mardrömmar men i natt drömde jag att jag kämpade för att rädda grisar från slakt tillsammans med greenpeace. Nåt sånt borde man ju göra på riktigt :-) Får se hur jag hanterar besöket i staden mitt ex befinner sig i efter behandlingen, förhoppningsvis så känner jag ett helt annat lugn än jag gjort innan.

Igår var jag på ett gympapass, tycker dock inte alls ledaren var bra och man fick aldrig upp pulsen så jag gick till gymmet efteråt eftersom jag knappt var svettig. På måndag blir det boxning eller gympa med en annan ledare och efter den här helgen ska jag bli ännu noggrannare med kosten, känns så skönt i kroppen när man äter bra och nyttig mat. Mungbönor är något som absolut ska testas! När jag kommer fram om nån timme blir det iallafall pizza, på tal om nyttigt liksom haha









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0