Boktjuven

Filmen Boktjuven jag såg igår var så otroligt fin! Trodde aldrig att den skulle vara så bra och tjejen som spelade huvudrollen var fantastisk, hon berör och lyfte hela filmen. Många satt och grät i bion och jag själv hade jättesvårt att hålla tårarna borta. Har ni inte sett filmen så se den! Den är verkligen värd att se.
 
I morse vaknade jag upp till solsken precis som stora delar av landet så idag känns det verkligen som vår! Min ena katt har haft utomhuspremiär och är hur lycklig som helst. Jag trodde jag skulle sova ut idag men jag vaknade redan vid 8 och somnade efter 1 igår så jag har inte fått så många timmars sömn som jag hade velat, men jag känner mig pigg i alla fall. Ska till gymmet senare men nu håller jag på och tvättar, kanske ska ta en promenad i solskenet efteråt?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0