En ny månad

I torsdags var jag på gymmet vid 19.30 och tränade till 20.45, körde löpbandet 40 min, roddmaskin 10 minuter, crosstrainer 10 min och sedan benpress. Jag borde dock kanske inte kört så länge eftersom jag hade jätteont i mitt knä när jag kom hem (jag hade ju lovat mig själv att ta det lugnt...). På söndag tänkte jag träna igen, ska nog endast köra crosstrainer och benpress då eller kanske rygg och armar?
 
Jag fick besök igår som stannar till söndag, vi somnade sent men jag vaknade vid 8.30 och kunde inte somna om. Igår kväll var vi på en jätte rolig föreställning och åt middag på en restaurang innan. Idag ska vi också ut och äta på någon restaurang och kanske träffa några personer som mitt besök känner här i staden och som jag träffat några gånger. Vi vår se vad dagen mer bjuder på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0