Födelsedagsfest

Igår kväll var jag på en kollegas födelsedagsfest och vi hade en grym kväll. Vi var först hemma hos henne från 20.00 till ungefär midnatt, kollegan och hennes vänner gick ut på krogen medans vi var fyra personer som inte hade lust att gå dit de skulle så vi gick och satte oss på ett ställe. Det var många roliga och sociala människor på festen och hela kvällen/natten var riktigt lyckad.
 
Jag har velat fram och tillbaka och funderat på om jag ska träna idag eller inte men tillslut har jag bestämt mig för att träna, jag har ätit mycket skit i helgen och det är så skönt efteråt. Jag ska dock inte gå på gympapass som jag tänkte eftersom jag ändå ska köra ett intensivt boxningspass imorgon, behöver vila kroppen lite speciellt eftersom jag har ont i revbenen. Det blir nog crosstrainer eller löpband idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0