Första boxningspasset

Boxningspasset var grymt! Det var fullt ös i 60 minuter (sedan avslappning och stretching) och jag och kollegan var så slut att händerna skakade och det gör dom fortfarande. Vi körde olika slag, sparkar, situps, armhävningar, plankan och allt var det var. Jag ska försöka köra ett sånt pass en dag i veckan och även gympa en dag i veckan och två-tre dagar kondition/gym.
 
Jag har börjat stretcha ungefär 10 minuter varje morgon och hemma på kvällen efter träningen eftersom jag känner mig så stel och det är ju katastrof i min ålder, skärpning!
 
Idag diskuterade jag och en kollega kring en annan kollegas födelsedag, hur vi ska fira den på jobbet och mitt i allt kom vi inte på det här med ålder och jag sa att jag redan börjar känna mig gammal och får åldersnoja. Då sa min kollega att hon mådde jättedåligt när hon fyllde 40 (vilket är nyligen), hon fick tårar i ögonen och sa att det är jobbigt att den biologiska klockan tickar och att hon ännu inte träffat någon och jag förstår verkligen henne. Hon är en sån fin människa så jag hoppas verkligen hon träffar en bra man snart och får det liv och de barn hon drömmer om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0