Kväll med kollegor

Igår tränade jag 1 timme, cyklade hem, duschade och åt lunch och sedan cyklade jag till stan. Köpte en födelsedagspresent till en kollega som vi firade på kvällen och jag försökte leta efter något jag kunde ha på mig, gick in i jättemånga affärer men hittade absolut inget som jag fastnade för så jag fick ta en klänning jag hade hemma. Vi träffades först på en restaurang vid 18 och åt god mat och de andra drack öl medan jag drack cola, därefter fortsatte vi till en bar och tillslut hamnade vi på en nattklubb. Jag borde gått hem när vi lämnade baren för nattklubben var den schabbigaste jag varit på, minst 90% av personerna som var där var dyngraka och stöddiga 18-åringar. Men vi gjorde det bästa av situationen och försökte ha trevligt, när vi ändå hade betalat för att komma in kände man inte direkt för att dra det första man gjorde. Kvällen var dock ändå väldigt lyckad och vi är några personer på jobbet som verkligen har hittat varandra och har kul tillsammans.
 
Idag blir det en lång promenad utomhus och kanske en tur till mataffären för att köpa hem mer nyttigheter, groddade mungbönor som blev klara idag och visst det var inte supergott men nyttigt och proteinrikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0