Mardröm efter behandling

I natt drömde jag en mardröm, precis som Anders sa att jag skulle kunna göra efter behandlingen. Jag trodde faktiskt inte jag skulle göra det, har läst och fått berättat för mig att vissa får väldigt kraftiga reaktioner och jag kände mig inte så påverkad av behandlingen men jag kände att den gjorde något inom mig som kändes annorlunda 
 
Jag drömde i alla fall att jag var påväg hem från någonstans och såg en man som hade klivit ur en lastbil och hade en dunk som han hällde ut på marken eller i en gatubrunn. Det var väldigt öde där och när jag såg honom tänkte jag att han inte får höra eller se att jag är där, men han vände sig om och började då springa upp fär en kulle som var precis där och slängde in mig i buskarna. Först var jag ensam men när jag slängde in mig i buskarna var flera andra där, jag vet inte precis vilka jag vet bara att jag kände dom. Bakom buskarna var ett dike och därefter en motorväg, vi alla i busken satte oss i diket för att gömma oss för mannen som hällde ut något för jag visste att han var arg och försökte få tag i mig. Jag satt hela tiden och hoppades att han inte skulle hitta oss men han dök upp i kanten av diket med en kniv och började hugga besinningslöst mot alla. Jag fick massor av djupa skärsår i händerna (endast händerna) som var helt öppna och speciellt en av dom försökte jag trycka igen och så gick jag runt och letade efter kirurgtejp för att kunna tejpa igen såren. Kände ett jätteobehag när jag vaknade och hade konstiga känslor i kroppen, inte som jag brukar ha när jag drömmer mardrömmar utan den här gången var det annorlunda.
 
Hela arbetsdagen idag har jag varit på en mässa som företaget jag jobbar på annordnar, även nästa vecka ska jag på en mässa som ligger några timmar härifrån. Det är kul på mässorna, man får prata med många personer från samma bransch och göra annat än bara sitta på kontoret. Efter att jag varit på mässan åkte jag direkt hem och bytte till träningskläder och cyklade sedan till gymmet för ett boxningspass med en kollega.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0