Medelgympa

Idag gick jag och en kollega på ett pass medelgympa på gymmet, jösses vad jobbigt det var! Och kordinationen satt inte riktigt som den skulle haha men man kommer nog in i det efter några gånger. Efteråt körde jag lite snabbt på gymmet ungefär 30 min, fråga mig inte varför. Nu känner jag mig i alla fall sådär härligt slut i kroppen. Gjorde storkok när jag kom hem så jag kan frysa ner portioner att ha till matlådor, den här gången blev det vegetarisk gratäng (eget recept med bl.a. ceme fraiche, chunky salsa-sås, rotselleri, rödlök, rivna morötter, vegetarisk färs osv.).
 
Imorgon börjar en ny vecka, måndag-torsdag blir det kvällsträning och på lördag har en kollega födelsedagsfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0