Mitt i veckan

Nu var det några dagar sen! Det har varit full rulle och igår var jag på jobbresa över dagen och kom hem vid 20.30, gick och la mig nästan direkt för jag var helt slut men jag hade en jobbig natt. Precis innan jag somnade hörde jag dunkar från grannen under mig och fick hjärtklappning, försökte strunta i det och intala mig själv att jag överreagerar (för det gör jag ju) men de där dunkarna triggar igång mitt "panik-system". Det här är samma granne som gjorde att jag fick ringa polisen för några veckor sen eftersom det var sånt bråk i lägenheten. Ända sen dess har ljuden från lägenheten framkallat obehag. Hjärtklappningarna fortsatte under hela natten och jag vaknade med panikkänsla flera gånger.
 
Jag hade bokat tid hos frisören imorgon efter jobbet men jag ångrade mig och ringde och avbokade idag. Tänkte färga håret ljusare men jag känner att det finns stor risk att jag blir missnöjd och då är det verkligen slöseri med pengar. Jag får köra på det mörka ett tag till helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0