Tredje dagen i rad på gymmet

Igår körde jag 35 min på crosstrainer, 5 minuter på rodd, 1 km på löpband (fick stanna för jag fick känningar i knät) och en tricepsövning. Idag blir tredje dagen i rad jag beger mig till gymmet, ska dit om ca 40 min då det är mindre folk.
 
Jag har haft ont i magen både igår och idag på jobbet, den blir uppsvälld och krampar vilket är jätte jobbigt. Men det går super med socker detoxen i alla fall, i vissa stunder är det dock lite kämpigt. Kroppen är så van att få socker men nu äter jag absolut ingenting med tillsatt socker så det är ovant eftersom det finns så många livsmedel med socker i. Tänkte t.ex. äta vegetarisk korv till middag men det var visst socker i den så jag fick tänka om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0