Vila

Jag har sån träningsvärk efter gympan i söndags! Tränade igår också (dock endast crosstrainer) men idag blir det faktiskt vila eftersom jag bokat ett box-pass imorgon och då vill jag vara pigg och fräsch. Har ju gått från ingen träning alls till massor av träning och kroppen behöver vila lite, men imorgon kör jag järnet!
 
Slutade tidigare idag, som jag gör varje tisdag, och det är så skönt att komma hem tidigare och spendera tid med mina katter och bara ta det lugnt. Just nu ligger jag i sängen med den äldsta katten brevid mig, har fört över lite böcker till min kindle paperwhite som jag ska läsa när jag är klar vid datorn. En ny kollega hade idag köpt ostfrallor till alla till frukostrasten, hur gott som helst. Dock inte så bra för vikten men för själen som jag brukar säga.
 
Jag har ännu inte fått svar från skatteverket angående min ansökan, det har ju gått nästan 2 månader. Skulle inte förvåna mig om det blivit något fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0