Läkare


Har gått från att i början sova 3 timmar/natt till att nu de senaste dagarna sova 12 timmar/natt, trots att jag också sovit några timmar mitt på dagen. Men jag föredrar att sova såhär mycket än lite, jag får glömma problemen och bara gå in i drömvärlden för ett tag...

Har varit hos läkare i veckan men har inte gått till någon i den staden jag befinner mig i, skulle aldrig riskera att det kommer fram vart jag befinner mig och speciellt inte nu när det blivit som det blivit med polisen och att det finns chans att jag blir nekad ett väldigt viktigt skydd jag ansökt om, vilket chockar mig! Jag åkte till en annan stad som ligger en bit härifrån och träffade läkare där. Har hört att privata läkare kan hjälpa en patient att vara hemlig och inte ens skriva in en i systemet, är inte riktigt säker på hur det fungerar men privata läkare är mycket flexiblare på många sätt. Jag behövde träffa läkare snabbt så jag hann inte höra mig för angående det men ska se till att göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0