Tänk själv

Allt jag gör, gör jag på mitt sätt. Jag litar inte för en sekund på att systemet fungerar eller ska skydda mig och det är upp till en själv att se till att man håller sin adress och vistelseort skyddad. Man kan absolut inte säga till någon, varken till någon myndighet eller sjukvården vart man befinner sig eller sin nya adress för när den väl blir känd hos någon så blir den aldrig hemlig igen och man måste flytta.

Jag ska till läkaren nästa vecka men jag skulle aldrig boka tid här, utan jag åker hellre 1-2 timmar bort ifall Han på något sätt skulle få reda på vart jag varit, då letar han där och jag är trygg här. Jag är också noga med att inte dra några medlemskort i någon butik eller ens lämna mitt namn och efternam någonstans, jag hittar på ett annat. Jag ska stänga mina nuvarande bankkonton och öppna nya när jag bytt efternamn, allt för att försvåra för Han att hitta ett kryphål.

Man måste tänka själv, ingen gör det åt dig som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0