Skit också - och vitpeppar

Ja, skit. Mitt möte gick skit. Allt är skit. När jag gick därifrån kände jag att jag lika gärna kan dö, den känslan försvann ganska snabbt men det känns inte alls bra... har dock inte så många andra val än att bara acceptera att jag inte kommer få någon hjälp, ALLS. Egentligen förstod jag att det inte skulle gå speciellt bra idag, men jag hoppades verkligen, det här var ju det sista jag hade. Känner mig helt tom och vet varken ut eller in, men jag måste ta mig en funderare över hur jag ska börja leva och göra för att få ett så fritt och fungerande liv som möjligt utan att det hotar min säkerhet. Så jag lever nu fungerar inte så länge till, jag måste komma på en ny "handlingsplan".

Fick dock ett tips om något som ska vara effektivt att ha i väskan; vitpeppar (lite förvånande), avledande och ska göra väldigt ont att få i ögonen. Ta bort plastlocket med små hål så att du kan kasta mycket på samma gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0