Avfrostat frysen

Igår var jag i skolan och lämnade in ansökan till två kurser som börjar i januari, kunde egentligen sök universitetskurser (enstaka kurser och inte program) men jag är för sent ute, det var synd. Efter att jag lämnat papprena gick jag till psykologen och fick göra ett test och så pratade vi om min konstanta stress, sedan gick jag tillbaka till skolan igen och hade lektion.
 
Har precis frostat av frysen, det behövdes. Passade på nu när jag hade ork, ska få besök fredag-lördag så då är det skönt att ha sånt gjort. Det kommer något konstigt ljud från frysen nu sedan jag satte på den, får hoppas att det försvinner tills jag ska gå och lägga mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0