Nått gränsen där jag inte står ut längre

Hade en jätte trevlig kväll igår, kom hem vid 01.40 och somnade vid 03, blev väckt av en av minna katter vid 09 så jag är ganska trött. Vi gick först till en pizzeria och åt och sedan gick vi vidare till en typ bar där det fanns två delar, en riktig partydel och en lugnare där vi satt och pratade. Det var inte så hög musik på det stället men man fick ändå höja rösten lite så jag vaknade en aning hes och har lite ont i halsen.
 
Vi pratade jätte mycket om allt möjligt hela kvällen och det kändes så skönt för mig men även henne också tror jag. Vi kan säga allt till varandra och det är inte många jag känner så med. Igår kom jag fram till att jag måste börja öka mitt kontaktnät och försöka lita på människor genom att testa mig fram, jag blir väldigt ensam när jag inte vill berätta om min situation för någon, inte ens för dom jag egentligen känner förtroende för. Jag måste bara mentalt förbereda mig innan jag tar det stora klivet och gör det för jag blir väldigt osäker. Känner mig hotad på något sätt. Det finns redan två som jag bestämt mig för att säga det till, men det finns några fler på jobbet som jag umgås mycket med där som jag skulle vilja säga det till. Det blir så svårt att komma när någon när man måste ljuga och jag känner mig så ensam. Jag måste förändra en del saker i livet nu, jag har nått den gränsen där jag inte står ut längre. Jag orkar inte spela, ljuga, behålla en falsk fasad och inte får vara mig själv.
 
Jag ska träffa J och ta en promenad vid 15, tills dess är det plugg på schemat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0