Besök under dagen

Min pappa + 4 personer har varit här och hälsat på, de kom vid 11 och åkte vid ca 16.30. Vi hann besöka många olika ställen, bland annat ett naturreservat och djurkyrkogården. Det blev även en sväng förbi IKEA och en annan inredningsbutik där jag köpte en jätte fin prydnad som föreställer en ballerina som sitter på en pall, den passade perfekt på min byrå. Det har varit konstigt väder idag, molnigt, soligt och regn. Regn är dock mysigt, önskar att jag hade en balkong jag kunde gå ut och sätta mig på och lyssna på regnet och filosofera. Det är så rogivande.
 
Hostan är fortfarande kvar men det är mycket bättre, verkar dock som att jag börjar bli förkyld... får se hur det utvecklar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0