Fredagsreflektioner eller nått

Jag tror jag har gått och blivit lite bitter eller något. Jag blir så lätt irriterad och stör mig på småsaker. Kan t.ex. verkligen störa mig på vissa personer på jobbet som jag vanligtvis inte gör. Vet inte hur länge det kan ha varit såhär, två veckor kanske? Känner mig för övrigt ganska ostabil, mår bra ibland och känner mig väldigt deppig kort efteråt. Upp och ner hela tiden. Försöker klura ut vad det är som gör det. Jag känner lycka, samtidigt som det är något oförklarligt som hela tiden stör den känslan. Jag finner inte ord för det men jag känner det i kroppen.
 
Under kvällen har jag torkat på hyllor, runt fönster, lister, skåp osv och jag ska fortsätta imorgon. Man mår bättre av att ha rent runt sig (i alla fall jag) och det var ett tag sedan jag städade riktigt ordentligt. Jag brukar kalla det "flyttstädning", man städar alltså varenda litet hörn och vrå i lägenheten så det ska kännas som när man flyttade in. Imorgon ska jag träffa några kollegor och ta en lunch vid 13, innan det tänkte jag hinna träna. Förhoppningsvis orkar jag ta mig upp vid 8 så jag har god tid på mig.
 
Ska borsta tänderna nu och sedan lägga mig i sängen, kanske göra några mindfullnessövningar och försöka slappna av så mycket jag kan innan jag somnar och förhoppningsvis vaknar upp med en mindre smärtande nacke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0