Loka Crush istället för läsk

Vaknade med en konstig känsla i nacken och har haft ont hela dagen. Det började egentligen med att jag fick kramp i nacken för några dagar sedan (kan ha varit i helgen) och sedan ännu en gång till när jag sträckte på mig och efter det hade jag lite känningar men nu har jag ont. Vrider jag på huvudet så känns det verkligen och när jag känner på två ställen på nacken gör det ont. Jag kanske har spänt mig konstigt när jag tränat?
 
Snart två veckor utan socker och igår hade jag ett riktigt sug men idag känner jag snarare tvärtom. Ikväll blir det morotsstavar med dipp och mango. Har även köpt nya Loka Crush som är hur god som helst! Den innehåller inga konserveringsmedel, sötningsmedel eller färgämnen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0