Lyckad

Det är sjukt hur bra jag lyckades med fisken, smakerna var perfekt kombinerade och fisken hade superb konsistens. Jag har dock svårare att äta fisk som jag själv tillagat än någon annan tillagat i många fall, det var samma sak när jag åt kött. Jag vet inte varför men jag har svårt för att se och ta på olaga kött och sen när jag ska äta det blir det en liten spärr i huvudet, men jag åt fisken och försöker rehabilitera mig själv från problemet. När jag hittade tre små ben i fisken fick jag verkligen kämpa och säga till mig själv att det bara var att äta på och låtsas som om det aldrig hänt. Jag ska frysa ner några portioner och så har jag även lagt fisk och potatis i en matlåda jag ska ha till jobbet imorgon, på jobbet kommer jag vara så hungrig att det är enklare att tänka bort "spärrarna" Till efterrätt åt jag jordgubbar med vispad grädde, det var väldigt goda jordgubbar för att vara den här årstiden måste jag säga.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0