Tack för den här tiden

Jag kommer byta blogg och här nedan hittar ni en länk till den. Tystlidande startades egentligen redan 2008 men raderades efter ett tag och startades sedan igen 1 augusti 2010 och sen dess har jag skrivit här. Jag har ett tag nu känt att tystlidande var ett sätt för mig att ta mig igenom och dokumentera allt som hänt under de här snart 4 åren, jag ville också dela med mig av min historia för att kanske hjälpa andra i min situation och för att de som inte förstår ska få förståelse för alla som lever/har levt i ett misshadelsförhållande. Jag har gått från kvarskrivning till sekretessmarkering och snart är jag fri, jag är lycklig och förhoppningsvis är snart allt det där bara ett minne. Tystlidande har varit med mig genom tårar och skratt, genom alla händelser som tagit mig dit jag är idag; skyddade boendet, flytten till min lägenhet, min anställning, slutbetyg, min älskade hunds död osv. Nu är det dags för ett nytt kapitel i livet, tystlidande står för det som varit, min nya blogg står för framtiden. Jag kommer fortsätta kämpa med vissa rädslor och annat som är kvar från tiden jag levde med mitt ex, jag kommer alltid att få leva med dessa minnen men målet är att det inte ska få påverka mitt liv jag lever nu.
 
Jag hoppas att ni som läst min blogg och ni som hittar hit efter att jag bytt blogg och som lever med en man som psykiskt eller fysiskt misshandlar er läser och tänker "kan hon så kan jag!" Det är en lång och krokig väg men det är värt det. Ni har mitt ord på det.
 
Tack alla ni som följt mig!
 
 
Nu hittar mig här; http://tankartilldig.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0